Skargi i wnioski

Informacja dotycząca sposobu złożenia skargi/wniosku w Komendzie Powiatowej Policji w Wejherowie

Skargi/wnioski można składać:

  • listownie na adres:  KOMENDA POWIATOWA POLICJI W WEJHEROWIE
                                   ul. Dworcowa 14

                               84-200 Wejherowo

  • osobiście – u dyżurnego KPP w Wejherowie na ul. Dworcowej 14
  • faksem – na numer: +48 58 672 97 48
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres:

skargi.wejherowo@gd.policja.gov.pl​

 

WAŻNE!

 

W dni robocze, w godzinach 8.00 – 15.00 (w czwartki w godzinach 11.00 – 18:00) w siedzibie Komendy Powiatowe Policji w Wejherowie, adres jw. Inspektor Zespołu Kadr i Szkolenia KPP w Wejherowie działający w imieniu Komendanta Powiatowego Policji – przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków dotyczących działalności Policji oraz udziela informacji telefonicznie (58) 672 97 14.

 

 

WAŻNE!

Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/Wniosek powinny zawierać:

·        imię i nazwisko wnoszącego,

·        dokładny adres do korespondencji,

·        dokładny opis zdarzenia.

 

 WAŻNE!

Skargi w imieniu innych osób można składać wyłącznie za ich wiedzą i zgodą. Brak zgody powoduje, że taką skargę pozostawia się w aktach skargi bez udzielenia odpowiedzi występującemu.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu osoby wnoszącej sprawę pozostawione będą bez rozpoznania.

Metryczka

Data publikacji 23.05.2018
Data modyfikacji 30.10.2018
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Bogdan Górecki
Osoba udostępniająca informację:
Anetta Potrykus Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie
Osoba modyfikująca informację:
Anetta Potrykus
do góry